Even een update over dit projectje.
Sommigen van jullie weten dat ik ook binnen het 25 jaar Zeewolde festiviteiten project aangekoppeld ben met het initiatief Mini Marathon Zeewolde.
Een kinderen ren evenement wat zal gaan plaatsvinden ergens in Mei. (hou daarvoor communicatie vanuit het bovengenoemde project ook in de gaten!)
Hiervoor ben ik opzoek gegaan naar een mogelijkheid om dit binnen SONZ en de ‘on demand’ lokale TV optie content te creëren.
Met behulp van een professioneel eind redacteur van een prominente TV Producent is er een draft opgesteld waarin we tot aan line-up en eind leader in detail zijn gegaan.
Deze Sport in Beeld special zal de aftrap moeten gaan worden van een regulier programma over sport in Zeewolde.
Even een tipje van de bekende sluier!
Citaat:
Zeewolde; Sport in Beeld
Het programma begint met een leader, een snelle intro met muziekje, waarin een aantal sporten van Zeewolde te zien zijn. Actiebeelden.
Het programma bestaat elke keer uit verschillende fragmenten van wedstrijden en sportevenementen in Zeewolde.
De verschillende sporten wisselen elkaar af.
Om de sportbeleving als kijker ook echt mee te krijgen worden verschillende sporters soms vooraf en andere keren na afloop, geïnterviewd en gevraagd naar de beleving. Mensen langs de lijn komen in beeld, fanatieke supporters. Een verslaggever vertelt iets over de sport, de vereniging en stelt mensen de vragen.
Vrijdag in de winkel kan ik er iets meer over vertellen, omdat ik dan ook met KPBZ heb gesproken voor de uitvoering.
Ik zoek nog wel naar cameralieden om rond het parcours beelden te maken.